Sık Sorulan Sorular
Alışveriş
Mağazadaki alışveriş deneyiminiz ve ödeme sürecinizle ilgili tüm sorular.
Siparişimin durumu nedir?
Sipariş durumunuzu kontrol etmek için hesabınıza giriş yapın ve "Sipariş Geçmişi"ni tıklayın.
Eğer üye olmadan sipariş verdiyseniz Suvenza Destek Hattına ulaşabilirsiniz: 0549 257 05 06
Taksitli alışveriş yapabilir miyim?
Evet. Kredi kartı ile 2, 3, 6, 9, 12 taksit seçenekleri alışveriş yapabilirsiniz. Taksit seçeneklerini ve vade farkı komisyonlarını ürün detaylarında inceleyebilirsiniz.
Kapıda ödeme seçeneği var mı?
Hayır. Sadece kredi kartı ve banka havalesi ile ödeme alıyoruz. Kapıda ödeme yöntemi ile satın alma seçeneği yoktur.
Teslimat ve Montaj
Siparişinizin teslimatı ve su arıtma cihazınızın montajı ile ilgili tüm sorular.
Teslimatı kim yapacak?
Kargo ile teslimat hizmeti sunuyoruz.
- Tüm ürünlerimizde kargo ücretsizdir.
- Hafta içi verilen tüm siparişler 24 saat içerisinde kargoya verilir.
Su arıtma cihazının montajını kim yapacak?
Montaj hizmetini ücretsiz olarak biz sağlıyoruz. 81 ilde anlaşmalı servis ekiplerimiz mevcut. Su arıtma cihazı adresinize ulaştıktan sonra, size en yakın servis ekibimizi adresinize yönlendireceğiz.
Sumosu su arıtma cihazlarının tamamında ücretsiz kurulum hizmeti verilmektedir. Cihaz elinize ulaştıktan sonra montaj randevu talebi oluşturabilirsiniz.
Montaja gelen servis ekibi cihazı yanında getiriyor mu?
Hayır. Teslimat hizmetini kargo ile sağlıyoruz. Su arıtma cihazının kargo ile adresinize teslimatı yapıldıktan sonra, servis ekibi sadece cihazın montajını yapmak için geliyor.
Ürün ne zaman elime ulaşır?
Hafta içi saat 13:00'e kadar gelen siparişleri aynı gün kargoya teslim ediyoruz. Yurtiçi Kargo genellikle 1-2 iş günü içerisinde adresinize ulaştırıyor. Kargoların yoğunluk durumuna göre bu süre değişkenlik gösterebilir.
Kargo ücreti ödeyecek miyim?
Hayır. Tüm ürünlerimizde kargo ücreti tarafımızdan karşılanır. Tüm siparişlerinizi ücretsiz kargo avantajı ile verebilirsiniz.
Montaj için servisinizi aramam gerekiyor mu?
Hayır. Servis randevu planlamanızı biz yapacağız. Bunun için montaj randevu talebi oluşturmanız yeterli.Veya 0549 257 0506 no'lu müşteri hizmetlerimizi arayıp cihazınızın elinize ulaştığını haber verebilirsiniz. Sonrasında tercih ettiğiniz zaman dilimi ve bölgenizdeki ekibin müsaitlik durumuna göre montaj randevunuzu planlayacağız.
Montaj için ücret ödeyecek miyim?
Hayır. Su arıtma cihazlarımızda montaj ücreti tarafımızdan karşılanır. Suvenza Su Artıma Cihazlarında montaj ücretsizdir.
Montaj için gerekli tüm bağlantı aparatları mevcut mu?
Evet. Montaj için gereken tüm bağlantı aparatlarını cihazla birlikte gönderiyoruz.
Tezgâhımda musluk deliği mevcut, montajı kendim yapabilir miyim?
Tabii ki. Montaj için tüm aparatlar cihaz içerisinde mevcut. İşin en zor kısmı matkapla tezgâh delmek. Sonrası kılavuzu takip ederek kolaylıkla yapılabilir.
Ödeme adımında “montaj750” indirim kodunu kullanarak su arıtma cihazınıza 750 TL indirimle sahip olabilir ve montajı kendiniz yapabilirsiniz. Gerek duyarsanız destek ekibimizden telefonda sesli veya görüntülü destek alabilirsiniz.
Teslimat sırasında evde olmam gerekir mi?
Evet. Siparişiniz kargo firması tarafından ancak ve ancak teslimatı alacak kişiye/vekile veya birinci dereceden yakınına teslim edilebilir. Eğer teslimatı alacak kimse yoksa, siparişiniz en yakın kargo şubesine geri dönecektir. Bu durumda 3 gün içinde şubeden teslim almanız gerekir. En iyisi teslimat günü adreste olmak ve heyecanla Sumosu’nuzu beklemek olacaktır.
Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Kolilerin hasarlı, ezik, yırtık veya ıslak olması normal değildir. Böyle bir durumda kolileri teslim almayıp, kargo çalışanı ile tutanak tutmalısınız.
Kargo firması ile sorun yaşarsam ne yapmalıyım?
Kargo firması ile herhangi bir sorun yaşamanız durumunda hemen 0549 257 05 06 no'lu Suvenza müşteri destek ekibini arayarak talebinizi iletebilirsiniz. Ekibimiz Suvenza'nızın en kısa sürede size ulaşması için hemen yardımcı olacaktır.
İade
İade süreçleriyle ilgili tüm sorular
İade edilen su arıtma cihazlarını yeniden satıyor musunuz?
Hayır. Suyla temas etmiş bir cihaz yeniden satılabilir özelliğini yitirir. İade gelen cihazları öncelikle reklam çalışmaları, teknik servis eğitimleri, influencer/blogger testleri, fuar/tanıtım organizasyonları gibi alanlarda kullanıyoruz. Daha sonra geri dönüşüme uygun olan parçaları tedarikçilerimize iade ediyoruz.
Filtre setinde 100 gün iade hakkı var mı?
Su arıtma cihazı ile birlikte, gelecek yıllarda kullanmak üzere yedek filtre seti alırsanız; su arıtma cihazınızı iade etmeye karar verdiğinizde filtre setini de birlikte iade edebilirsiniz. Ancak filtre setinin ambalajı bozulmamış ve yeniden satılabilir özelliğini yitirmemiş olması gerekir.
Bunun dışında, filtre seti sarf malzeme olduğu için iade edilemez.
Cihazın kutusunu saklamalı mıyım?
Mecbur değilsiniz. Ancak ürünü iade etmeye karar verirseniz, uygun ebatlarda ve sağlam bir koli içerisinde bize göndermenizi isteyeceğiz. Bu durumda koli temin etmeniz gerekebilir. Bu yüzden cihazın kutusunu açıp katlayarak en ince halinde saklamanızı öneririz.
İade edeceğim su arıtma cihazını ben mi sökeceğim?
Evet. Su arıtma cihazınızın montajı için servis hizmeti gerekir ama sökülmesi çok basittir. Cihazınızı ve arıtma musluğunuzu talimatlara uygun bir şekilde söküp korunaklı bir kutuya koyarak bantlamalısınız.
Ürünü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?
Hayır. Tüm Suvenza ürünlerinde iade süreci ücretsizdir. Sizinle paylaşacağımız kargo kodu ile iade edeceğiniz ürünü kargoya ücretsiz teslim edebilirsiniz.
Havale / EFT ile satın aldığım ürünün para iadesi nasıl yapılacak?
Havale/EFT ile yapılan ödemeler için müşteri ilişkileri ekibi sizden banka hesap bilgilerinizi mail yoluyla ister ve bu bilgiyi muhasebe bölümüne iletir. İade ürününüzün tarafımıza ulaştıktan sonra 1-3 iş günü içerisinde para iadeniz gerçekleşir. Yapılan iade ödemesi sonrasında size mail yoluyla bilgi verilir..
Kredi kartı ile satın aldığım ürünün para iadesi nasıl yapılacak?
Iyzico ödeme sistemi üzerinden Kredi Kartı ile yapılan ödemelerin iadesi muhasebe bölümü tarafından 1-3 iş günü içinde gerçekleştirilir ve size mail yoluyla bilgi verilir. Kredi kartı ödemeleri bankanıza da bağlı olarak hesabınıza birkaç gün içinde yansıyacaktır. İade sorgunuz için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.
İade sürecinde para kesintisi yapıyor musunuz?
Hayır. 100 Gün İade politikasına veya 14 gün cayma hakkına dahil olan ve iade koşullarını sağlayan hiçbir cihazın iadesinde para kesintisi yapılmaz. Cihaz için ödemiş olduğunuzun tutarın tamamı size iade edilmektedir.